آیا می GFR 75 توان با میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy بهبود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می GFR 75 توان با میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy بهبود

مشخص شده است که GFR یکی از مهم ترین شاخص های عملکرد کلیه است، پس از آن کاهش یافته است، آن را سخت به در گذشته بهبود یافته است. به عنوان یک نوع از درمان های جدید بیماری های کلیه، طب میکرو چینی Osmotherapy را امید تازه ای برای افرادی که در حال مبارزه با این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه است. سپس، اگر سطح GFR است در 75، این است که ممکن است به این درمان بهبود می یابد؟

درست مانند ما در بالا ذکر شد، طب میکرو چینی Osmotherapy یک نوع درمان جدید بیماری کلیه است، در مقایسه با دیالیز یا hormonotherapy، می تواند این بیماری را در یک راه طبیعی تر درمان می کند. چه چیزی بیشتر، می تواند کمک به جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود یا آن را معکوس با بهبود عملکرد کلیه، تا زمانی که بیمار می تواند این درمان را در زمان دریافت کنید.

در درمانگاه، GFR 75 به معنی 75 درصد از کلیه موثر می تواند کار وجود دارد، و این بیماری در حال حاضر در مرحله 2. است آسان است برای کنترل شود، حتی معکوس، به بازسازی نفرون آسیب دیده کلیوی و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر است. است که می گویند، در سطح پایین تر را می توان با طب میکرو چینی Osmotherapy بهبود یافته است.

از بالا ما می دانیم که طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند سطح GFR به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده را بهبود بخشد. اگر GFR خود را پایین تر از 75 است، شما همچنین باید نگران نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. واقعا امیدوارم که همه بیماران می توانند مانند یک فرد عادی در آینده نزدیک زندگی می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این درمان منحصر به فرد و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری خود، انجام مردد با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل نیست، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، GFR 75، میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: